Opgelost door Fietsenwinkel.nl: Zadelpen heeft fabrieksfout en wordt niet vervangen omdat ze er niet zijn
Details
Klacht
Ik ben al 2 weken bezig om een zadelpen te laten vervangen. Deze zou voor problemen kunnen zorgen en heb daar over een e-mail gehad.Wat blijkt ik ben al bij twee servicepunten geweest en de zadelpen wordt gewoon niet geleverd. Je krijgt het advies om niet op je fiets te fietsen. Maar als de zadelpen niet vervangen wordt en je fiets het enige vervoermiddel is wat je hebt, wat dan? De twee servicepunten bij mij in de buurt gaan volgende week ook nog eens drie weken op vakantie.
Ik vind het ronduit schandalig zoals er gehandeld wordt. Als ik bel hang ik een uur aan de telefoon, ook werd er één keer gewoon opgehangen.
Is het nu zo moeilijk om die zadelpen naar de servicepunten toe te sturen
Gewenste oplossing
Zadelpennen versturen- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.