Opgelost door Fietsenwinkel.nl: Zadelpen heeft fabrieksfout en wordt niet vervangen omdat ze er niet zijn

angry Opgelost
Janny van E

Ik ben al 2 weken bezig om een zadelpen te laten vervangen. Deze zou voor problemen kunnen zorgen en heb daar over een e-mail gehad.
Wat blijkt ik ben al bij twee servicepunten geweest en de zadelpen wordt gewoon niet geleverd. Je krijgt het advies om niet op je fiets te fietsen. Maar als de zadelpen niet vervangen wordt en je fiets het enige vervoermiddel is wat je hebt, wat dan? De twee servicepunten bij mij in de buurt gaan volgende week ook nog eens drie weken op vakantie.
Ik vind het ronduit schandalig zoals er gehandeld wordt. Als ik bel hang ik een uur aan de telefoon, ook werd er één keer gewoon opgehangen.
Is het nu zo moeilijk om die zadelpen naar de servicepunten toe te sturen

Zadelpennen versturen
Wederom vele telefoontjes gepleegd met fietsenwinkel.nl. Na het zoveelste telefoontje een medewerkster aan de telefoon gekregen met begrip. Mocht nu zelf een nieuwe zadelpen kopen bij een fietsenwinkel in de buurt en de rekening declareren. Na bijna een maand geleden dat wij een mail kregen met de mededeling dat er een fabrieksfout was geconstateerd en je niet meer op de fiets mocht rijden is door het zelf handelen van mij eindelijk goed gekomen. Belachelijk voor woorden toch fietsenwinkel.nl. Ik zal dan ook slechte reclame doorgeven over jullie. En jullie dan ook zeker afraden

Ook een klacht indienen over Fietsenwinkel.nl?