Klacht Fietsfiets.nl: Fiets besteld en betaald. Nu geen fiets en geen contact mogelijk

Klachtnummer
# 7140
Gebruiker
Carolien Krima
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Donderdag 28 juni jl heb ik via deze webwinkel een fiets besteld en betaald. Ik heb van het bedrijf een orderbevestiging ontvangen. Tot op heden is er geen fiets, er komt geen enkele reactie op meerdere mails die ik heb gestuurd. Ook is er telefonisch geen contact mogelijk; er is alleen een voicemail. Ik heb ondertussen mijn geld teruggeeist, en aangegeven dat ik afzie van de koop, maar krijg geen enkele reactie tot nu toe.

De oplossing

Fiets per direct ontvangen; zo niet; geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fietsfiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fietsfiets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen