Klacht Fietsgigant: In plaats van opwaardering is onze accu gedevalueerd

PGS

Na advies van Fietsgigant Vriezenveen over verminderde werking van een 10 Ah E-bike accu hebben we opdracht gegeven tot opwaardering naar 13 Ah. Prijs: € 450. Na terug ontvangst van de accu lijkt deze geen betere prestaties te hebben, bij doormeting door een onafhankelijk bedrijf blijkt de accu echter nog maar 8,8 Ah te bevatten. Bij navraag blijkt dat ook de opdracht van Fietsgigant naar hun accubedrijf te zijn geweest i.v.p. opwaardering naar 13 Ah. Na uitvoerige correspondentie blijkt Fietsgigant nu te melden dat een opwaardering naar 13 Ah helemaal niet mogelijk is terwijl hij ons er wel voor heeft laten betalen (zie bijgevoegd opdrachtbon: ze hebben zelfs het getal 13 onderstreept!) en dat terwijl de onafhankelijke batterijspecialist én het accubedrijf die de opdracht naar 8,8 Ah heeft uitgevoerd aangeven dat dat met onze accu wel mogelijk is. Beide bedrijven geven aan dat onze accu zelfs op te waarderen is naar 17 Ah. Waarom Fietsgigant vol blijft houden dat een opwaardering niet mogelijk is? Wij willen nu ons geld terug maar dat weigert de Fietsgigant. Al met al hebben wij dus achteraf 450 euro betaald voor een devaluatie van onze 10 Ah accu naar een 8,8 Ah accu!

Terugbetaling van € 450.-

Wij vinden dat Fietsgigant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fietsgigant?