Klacht Fietskortingen.nl: Fietsbril na een maand nog niet geleverd!

Klachtnummer
# 64729
Gebruiker
Sypa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Fietsbril zou na 20 werkdagen geleverd worden. Na 22 werkdagen contact opgenomen via de mail. Ik kreeg een reactie of ik het factuurnummer wilde doormailen. Dit heb ik gedaan. Ik kreeg een reactie dat het inderdaad geleverd moest worden. Ik moest maar een week wachten en als de bril dan nog niet geleverd was zouden ze het geld terugstorten. Ik heb gemaild en gezegd dat dit een eenzijdige beslissing van hun kant is.. Ik wil de fietsbril die ik besteld heb!! Regelmatig geen reactie op mijn mails. Maar ik blijf mailen. Nu weer een week verder, geen reactie en geen geld teruggestort.. Ik ben er netjes gezegd helemaal niet over te spreken.. Dus hier maar eens proberen..

De oplossing

Gewenste oplossing is de fietsbril leveren zoals ik die besteld heb. Is dit niet mogelijk dan geld terugstorten en een extra vergoeding voor het niet na komen van de afspraken. Ik had de bril afgelopen week nodig met fietsen in Frankrijk, maar helaas.. Een nieuwe/andere kopen was geen optie omdat ik dan mogelijk twee fietsbrillen zou hebben gehad.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fietskortingen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fietskortingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen