Klacht Fietskortingen.nl: Horloge niet volgens beschrijving

Klachtnummer
# 71993
Gebruiker
Serge
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de website een 1 dags aanbieding bij Fietskortingen.nl besteld: automatisch horloge.
Het ontvangen horloge was GEEN automaat. Daarmee voormij niet interessant.
Op vragen hiervoer werd nauwelijks gereageerd, bv 1 mailtje dat ik het wel een (semi)automaat zou zijn. Dat is onzin (ik ben horloge fan: het verschil tussen een automaat en een niet-automaat is voor mij net zo duidelijk als het verschil tussen een appel en een banaan).
Ik wil mijn geld terug. Maar fietskortingen.nl reageert niet mee.


De oplossing

Gewenste oplossing: mijn geld terug. En dan stuur ik het horloge uiteraard retour. Ik vertrouw het niet meer om dit in omgekeerde volgorde te doen. (nb. op website staat zelfs nog verkeerde retour perode van 7 ipv 14 dagen).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fietskortingen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fietskortingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen