Opgelost door Fietskortingen.nl: Levert niet en reageert ook niet op mails

Albert

Op 22 mei heb ik een bestelling en Ideabetaling gedaan bij fietskortingen.nl n.a.v. een aanbod op de app jouwaanbiedingen.nl. Kreeg daarop de factuur en gegevens om mijn account te gebruiken. Omdat dit laatste niet werkte heb ik hierop een mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Vervolgens tot tweemaal toe een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de zending kon verwachten maar ook hierop geen reactie.Tot op heden niets gehoord. Vervolgens op internet gaan zoeken en ontdekt dat er vele klachten omtrent niet leveren van hen zijn. Dit bedrijf is ondergebracht bij Brouwer Internetservices, Eerste Helmersstraat 234-3, 1054EP Amsterdam onder de naam Bisschops BV . Daarnaast zijn er nog meer van dit soort sites zoals Helmonline.nl op dit adres ondergebracht. Telefonisch zijn ze geen van allen te bereiken. Ook hierover dezelfde klachten gevonden. Het bedrijf fietskorting.nl ( dus zonder –en) bevestigt dat er misbruik wordt gemaakt van hun naam.

Levering van het product of anders geld terug

Wij vinden dat Fietskortingen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

heb mijn geld teruggekregen

Albert

Ook een klacht indienen over Fietskortingen.nl?