Opgelost door Fietskortingen.nl: Levert niet en reageert ook niet op mails

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 113298
Gebruiker
Albert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 22 mei heb ik een bestelling en Ideabetaling gedaan bij fietskortingen.nl n.a.v. een aanbod op de app jouwaanbiedingen.nl. Kreeg daarop de factuur en gegevens om mijn account te gebruiken. Omdat dit laatste niet werkte heb ik hierop een mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Vervolgens tot tweemaal toe een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de zending kon verwachten maar ook hierop geen reactie.Tot op heden niets gehoord. Vervolgens op internet gaan zoeken en ontdekt dat er vele klachten omtrent niet leveren van hen zijn. Dit bedrijf is ondergebracht bij Brouwer Internetservices, Eerste Helmersstraat 234-3, 1054EP Amsterdam onder de naam Bisschops BV . Daarnaast zijn er nog meer van dit soort sites zoals Helmonline.nl op dit adres ondergebracht. Telefonisch zijn ze geen van allen te bereiken. Ook hierover dezelfde klachten gevonden. Het bedrijf fietskorting.nl ( dus zonder –en) bevestigt dat er misbruik wordt gemaakt van hun naam.

De oplossing

Levering van het product of anders geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fietskortingen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Albert
    Datum
    heb mijn geld teruggekregen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Albert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fietskortingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen