Opgelost door Fietsnavigatie Shop: Ik ben bang dat hier sprake is van internetoplichting......

content Opgelost
Frans Zuid

26 mei 2018 besteld via Web site Fietsnavigatieshop.nl 1 st. Mio Cyclo 400 Fietsnavigatie systeem. Order ontvangen (28315): Helaas niet leverbaar. Betaling € 224,95 via ING Ideal. Correspondentie via mail: Wat wilt u wachten of geld terug; Mijn antwoord: Order annuleren en restitueren. Volgende correspondentie....... Het is niet mogelijk geld over te maken. ....... waarom is mij niet bekend. Meer corr. per mail : zij willen een ander app.sturen. Omdat verjaardagscadeu betreft.: MIO cyclo 400 via ANWB gekocht! In de overtuiging dat restitutie zou volgen..... Fietsnavigatieshop stelt mij voor dit apparaat maar via Marktplaats te verkopen.. Zij stellen voor een andere te leveren......... Geen Mercedes maar een Fiat Panda........ omdat zij niet kunnen (lees willen) restitueren. Verkoop en lev.voorw. voorzien wel in terugbetaling e.d. bij annuleren... Dit duurt al sinds 26.5. en ik heb geen goed gevoel!

Restitutie van het aankoopbedrag ad € 224,95.

Wij vinden dat Fietsnavigatie Shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Frans Zuid
Er is een alternatief geleverd.

Ook een klacht indienen over Fietsnavigatie Shop?