Klacht Fietsnavigatie Shop: Ik wil mijn geld terug

Kel1234

Ik zou mijn geld terug krijgen omdat ze het product niet konden leveren. Vrijdag 08-06-2018 hier contact over gehad en het zou al gestoord zijn op dat moment en het zou maandag of dinsdag op mijn rekening staan, mocht dit niet zo zijn dan moest ik woensdag 13-06-2018 even contact op nemen met hun dat heb ik gedaan alleen nu is hun nummer geblokkeerd en is er geen contact te krijgen met dit bedrijf.Het gaat om een bedrag van €174,45.
Ik heb contact opgenomen met het bedrijf wat hun betalingen regelt loopt die geven aan dat dit bedrijf is aangemeld voor faillissement. Wat ik het slechtste vind is dat je op dit moment gewoon nog steeds kan bestellen bij dit bedrijf en dit nergens gemeld staat.
Ook heb ik uitgezocht dat dit bedrijf onder The Box BV valt die meerdere bedrijven onder zich heeft maar ook hier is geen contact mee te krijgen.

Mijn geld terug.

Wij vinden dat Fietsnavigatie Shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fietsnavigatie Shop?