Opgelost door FietsNed: Dubbele kosten

luky

In 2012 abonnement genomen op Fietsned voor mijn E-bike. In 2013 ging dit door een samenwerkingsverband van de NTFU met Fietsned. Toen dat rond was heb ik via mail aan de directeur Hr. Leemans laten weten mijn abonnement op te zeggen, ten gunste van het contract via de NTFU. Ik kreeg evengoed de rekening, maar men deelde mij tel. mede dat het lidmaatschap bevroren werd, omdat de abonnementen via het contract Fietsned en NTFU verhoogd zou worden. Ik moest een kleiner bedrag betalen omdat ik te laat was met opzeggen! (in plaats van ca € 30 € 7,00). Ik heb begin 2014 opgebeld of nu alles goed geregeld was, dit was in orde zo! Maar ik kreeg een tijdje later toch weer een rekening voor een volledig abonnement, navraag bij Jullie (NTFU) dat je niet apart je abonnemet hoeft te betalen. de administratie deelde mede dat ik gewoon moest betalen, ook weer een mailtje gestuurd naar de Dir. Hr, Leemans, maar van deze geen reactie meer gehad, wel van een Incassobureau.

Geen aparte rekeningen.
Ik ben lid van een Fietsclub senioren afdeling Fiets & Geniet van de TC Flevoland afdeling Lelystad, deze is automatisch lid van de NTFU, er word door de TC Flevoland een groot bedrag aan de NTFU afgedragen. Een groot deel wordt door de NTFU gebruikt voor verzekeringen, het grootse deel van de leden bestaat uit toerrijders. Deze laatste groep rijd sneller, en hebben ook meer met ongevallen te maken. De groep Fiets & Geniet bestaat voor het merendeel uit E-bikers, zoals ik. Je kunt nu via je lidmaatschap via de Site een abonnement nemen op Fietsned, hetzij extra, hetzij inplaats van je verzekering, want de meeste E-bikers hebben een goede verzekering, moet meestal bij de koop leverancier worden afgesloten, en de meeste mensen hebben een ziektekostenverzekering(verplicht) Dus ik heb via de site (NTFU) (mijn NTFU) aangegeven dat ik een abonnement wil bij Fietsned inplaats van een fietsverzekering! Dus geen aparte factuur/acceptgiro is dus dubbel!

FietsNed
    Beste heer Lucke,De klacht die u omschrijft is al een langere periode bij ons bekend. We hebben het afgelopen jaar verschillende keren via e-mail getracht met u contact te zoeken, helaas hebben wij vanuit u geen reactie meer mogen ontvangen.
    We hebben u zojuist een e-mail gestuurd met daarin een passende oplossing. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en horen graag van u of u akkoord gaat met ons voorstel.Met vriendelijke groet,
    FietsNED
    luky
    Ik heb aan Fietsned gemeld dat ik akkoord ga met het voorstel, mits de opdracht aan het incassobureau wordt ingetrokken! Daarop heb ik nog geen reactie gehad!

luky

Ook een klacht indienen over FietsNed?