Klacht Fietsonline.com: Fietsslot rammelt

Klachtnummer
# 199481
Gebruiker
Pjjbakker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn axa fietsslot rammelt tijdens het fietsen. Contact opgenomen met fietsonline. Ik moest het slot a 6,95 euro opsturen naar hun, dan zullen hun hem doorsturen naar de fabrikant Axa. Na 1 week hetzelfde slot terug. Het slot is bij fietsonline naast zo'n zelfde slot gehouden en rammelt dus niet volgens de testers. Ik heb contact gezocht met Axa. Die vertelde mij dat er 10 jaar garantie op het slot zit en sturen mij gratis een nieuwe. De oude mag ik dan naar een antwoordnummer sturen zonder verzendkosten. Geheel gratis dus een nieuwe. Ook vertelde de medewerker van axa dat fietsonline helemaal niet mijn slot hadden verstuurd naar hun. Ook krijgt fietsonline niet rechtsreeeks sloten geleverd van axa, maar dat gaat via andere adressen waar fietsonline dus inkopen doet. Ik heb fietsonline nog gebled en verteld aardig beledigd te zijn om zo met je klanten om te gaan.

De oplossing

Verzendkosten terug en excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fietsonline.com is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fietsonline.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen