Klacht Fietsonline.com: Geen retourkosten moeten betalen bij onvolledigheid van de beschrijving van de webshop!

G. van Santen

Ik bestel een fietstas, dezelfde die ik al dacht te hebben. Echter de bestelde fietstas blijkt niet te passen door de bredere tussenbanden voor de bagagedrager. Er staat op de website nergens vermeld dat ik een fietstas met bredere banden heb besteld.
Ik stuur de fietstas retour, ik attendeer ze op het gemis van deze gegevens. Aangezien ik zowel porto kosten heb betaald voor het bezorgen, betaal ik ook portokosten voor het retourneren. Ik vraag ze in een mail om de portokosten aan mij te vergoeden, omdat ik echt niet kon weten dat de fietstas niet zou passen.
Dit is hun reactie.
"Wij hebben het geld van uw bestelling plus de verzendkosten van uw order al aan u gecrediteerd.
De verzendkosten van het retour sturen kunnen wij echter niet aan u crediteren. Wij zijn het met u eens dat de beschrijving tekort schiet, echter had u ons bij twijfel de vraag voor kunnen leggen per mail, telefoon of chat voordat u de order had geplaatst."

Ik verlang een excuus voor de niet passende reactie vanwege het feit dat ik had moeten overleggen bij twijfel! Waarom zou ik getwijfeld hebben?
Door het feit dat ze toegeven dat de beschrijving te kort schiet, zou ik het zeer op prijs stellen dat ze mij schadeloos stellen en bedanken voor het feit dat ik hen op de hoogte heb gebracht van dit feit om hun website aan te passen.

Fietsonline.com is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Fietsonline.com?