Klacht Fietsonline.com: Ondeugdelijk bobike fiets voorzitje. Voetsteunen en bevestiging windscherm breken af binnen anderhalf jaar

Klachtnummer
# 55559
Gebruiker
Wimpy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben juli 2012 een nieuw bobike kinderstoeltje gekocht. Na anderhalf jaar viel een voetsteun er af en kort daarna is tijdens het fietsen ook de 2e voetsteun alsmede het gedeelte waar het windscherm op wordt gemonteerd afgebroken. Wij vinden dat met normaal gebruik zoiets niet binnen anderhalf jaar mag gebeuren en beroepen ons dus op ondeugdelijkheid van het product. Dit hebben wij gemeld aan fietsonline. Op onze kosten hebben wij het zitje naar fietsonline gestuurd die het vervolgens naar de fabrikant heeft gestuurd. Ondanks het feit dat wij ons expliciet beroepen op de ondeugdelijkheid van het produkt en de verantwoordelijkheid van de verkoper hierbij is de enige reactie die wij krijgen "valt niet onder de garantie".

De oplossing

Wij willen dat het product vervangen of goed gerepareerd wordt of dat het bedrag wordt teruggestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fietsonline.com is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fietsonline.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen