Klacht Fietsonline.com: Ondeugdelijk bobike fiets voorzitje. Voetsteunen en bevestiging windscherm breken af binnen anderhalf jaar

Wimpy

Wij hebben juli 2012 een nieuw bobike kinderstoeltje gekocht. Na anderhalf jaar viel een voetsteun er af en kort daarna is tijdens het fietsen ook de 2e voetsteun alsmede het gedeelte waar het windscherm op wordt gemonteerd afgebroken. Wij vinden dat met normaal gebruik zoiets niet binnen anderhalf jaar mag gebeuren en beroepen ons dus op ondeugdelijkheid van het product. Dit hebben wij gemeld aan fietsonline. Op onze kosten hebben wij het zitje naar fietsonline gestuurd die het vervolgens naar de fabrikant heeft gestuurd. Ondanks het feit dat wij ons expliciet beroepen op de ondeugdelijkheid van het produkt en de verantwoordelijkheid van de verkoper hierbij is de enige reactie die wij krijgen "valt niet onder de garantie".

Wij willen dat het product vervangen of goed gerepareerd wordt of dat het bedrag wordt teruggestort.

Fietsonline.com is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Fietsonline.com?