Klacht Fietsonline.com: Verkeerde informatie op website, geen mogelijkheid tot gratis retourneren

Klachtnummer
# 100406
Gebruiker
M
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op deze website heb ik een kettingslot besteld. Ik bestelde dit slot omdat deze een bepaald gewicht had, wat op de site staat vermeld. Bij ontvangst blijkt dat dit slot duidelijk zwaarder is dan het aangegeven gewicht. Omdat ik op basis van verkeerde informatie het slot heb gekozen wilde ik graag kosteloos ruilen of in ieder geval kosteloos retour zenden. Dit was niet mogelijk volgens de klantenservice. Ik heb hierover 3 maal gemaild en gebeld. De antwoorden die ik kreeg waren kortaf en gaven geen verklaring over de verkeerde informatie op de website. Toen ik belde werd zelfs op een moment de hoorn erop gegooid. Dit lijkt mij niet bepaald klantvriendelijk of behulpzaam.

De oplossing

Graag wil ik het slot retour sturen waarbij ik mijn geld terugkrijg inclusief alle verzendkosten (van zowel de heen als retourzending)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fietsonline.com is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fietsonline.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen