Klacht Fietsonline.com: Verkeerde levering, retourkosten niet vergoed

Klachtnummer
# 75715
Gebruiker
Eric
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij een bestelling van 6 fietsbanden is er een verkeerde maat band geleverd. Na mail-contact met fietsonline is afgesproken dat ik de band retourneer en de kosten hiervoor vergoed krijg. De fietsband heb ik in de door fietsonline toegestuurde verpakking teruggestuurd.
Aangezien fietsonline géén instructies heeft verstuurd voor het retourneren, heb ik bewust de fietsband niet dubbelgevouwen en in een schoendoos gestopt, daarmee te voorkomen dat de fietsband beschadigd.
Echter fietsonline heeft mij niet het volledige bedrag vergoed ( €6,75 ipv €12,90).
Na enkele e-mails geen reactie meer gekregen.
Ook al is het geen groot bedrag, uit principe wil ik mijn klacht kenbaar maken.

De oplossing

Het resterende bedrag wil ik terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fietsonline.com is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fietsonline.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen