Opgelost door Fietstassen-direct.nl: Opgelicht door Fietstassen-direct.nl?

content Opgelost
EKV

Op 21 oktober een bestelling geplaatst, 3 tot 5 dagen levertijd. Na een week gebeld naar Groningen, na een aantal keer overgaan komt de melding "dit nummer is tijdelijk niet bereikbaar" en wordt de verbinding verbroken. Ik heb een aantal keren, op verschillende tijdstippen proberen te bellen, steeds hetzelfde resultaat. Toen een e-mail gestuurd met de vraag iets te laten horen, op 26 en 28 oktober, geen reactie.
Fietstassen-direct.nl voelt als een malafide bedrijf, ik voel me in de maling genomen en bestolen, het geld in namelijk uiteraard al overgemaakt.

Geld terug of de bestelde artikelen leveren.

EKV
    WOW, ik ben afgelopen vrijdagmiddag gebeld door Fietstassen-direct.nl, een heel prettig gesprek waarbij meerdere keren excuses zijn aangeboden. Er is veel misgegaan en dat had niet mogen gebeuren, aldus Fietstassen-direct.nl. De bestelde fietstassen worden vandaag of morgen naar mij verzonden en zullen deze week bij mij aankomen! Daarnaast heb ik een refund gekregen van 25% van het totaalbedrag; een extra kado! (Inmiddels bijgeschreven op mijn bankrekening).
    Nog even wachten tot ik de bestelling binnen heb en dan is de zaak opgelost en kan gesloten worden.

THANKS!!
    EKV
    Er is iets misgegaan met de levering van het pakket; bij een ander adres/klant van Fietstassen-direct.nl is ook mijn pakket geleverd. Inmiddels staat de bezorging van mijn bestelling in de PostNL app op maandag...
    Wordt vervolgd
    EKV
    Vanmorgen is de bestelling bezorgd, het heeft "even" geduurd maar uiteindelijk toch goegekomen! Eind goed al goed!

EKV

Ook een klacht indienen over Fietstassen-direct.nl?