Klacht FietsUniek.nl: fiest niet geleverd

renatebaas

donderdag 4-01-2018 om 12.00 uur een fiets en accessoires voor mijn dochtertje (voor 13.00uur) besteld en betaald voor haar verjaardag. Er stond op de site dat de fiets ruim op voorraad was.Ik kreeg een bevestigingsmail van de bestelde producten. Er staat op de site Echter voor 13.00 besteld volegende dag in huis! Ik kreeg verder geen mail dat alles verzonden was en heb vrijdag 5 januari naar hun gemaild ik kreeg mail terug met excuus blabla en later alsnog 2 verzendbewijzen 1 van accessoires, ander van de fiets. Zaterdag zou het geleverd worden echter blijkt de track en trace code van de fiets voor de bezorgdienst DHL het niet te doen. Maandag 8 januari 2018 zou alles geleverd worden want zaterdag was niet gelukt. Om 18.00 komt er dan eindelijk een pakketje met alleen de accessoires en GEEN FIETS en mijn dochtertje was die dag jarig ( 8-01-2018). En geen cadeau op haar verjaardag door fietsuniek!!!!! kind erg huilen en ik heel erg boos. Ik gelijk met fietsuniek gebeld en degene die erover ging was net weg en deze jongen kon er verder niks mee maar zei dat hij de fiets die ik had besteld wel voorbij had zien komen en wist waar ik het over had. Later word ik terug gebeld door gaby van fietsuniek.nl en vertelde mij ik maak het nog wat beroerder want hij is niet te leveren. Ik heel boos want dat konden ze ook al vrijdag vertellen maar nee volgens haar wisten ze het vandaag pas. Ik zei waarom hou je mij aan lijntje want je hebt het dus niet en wel zeggen voor 1300 besteld volgende dag in huis en het was een verjaardagscadeau. en ik vroeg pas dan op de site aan en dat kon volgens haar niet want was automatisch gegenereerd. dat kan niet. over de code voor bezorging van fiets zegt ze hij is nooit verstuurd waarom wel code gehad dan die het niet doet zegt ze dat dat ook automatisch gaat wat ook niet waar is want je krijgt pas een track en trace code als het verzonden word/is. Ik kon wel een showmodel kiezen dat zij mij fotos stuurden maar dat wil ik niet en ga geen week wachten op die fiets. Wij en mijn kind vinden het schandalig hoe fietsuniek omgaat hiermee. ik zou mijn geld wel terug krijgen en ik heb geeist vandaag 9-01-2018 voor 12.00 uur maar dat moet ik nog zien.

ik wil dat alle schade de E 220,95 vergoed word en niet alleen de fiets!! En dat beschikbaarheid aangepast word op site dat fietsuniek mensen niet blij maken met een dood vogeltje want wat er op de site staat kunnen ze niet waarmaken

Wij vinden dat FietsUniek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!