Klacht Fietsvoordeelshop.nl: Fiets geannuleerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 529628
Gebruiker
Poxieb
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In eerste instantie een fiets besteld deze bleek niet meer leverbaar. Geld terug ontvangen en weer een nieuwe (duurdere) fiets besteld. Na 3 maanden zou de fiets binnen zijn. Twee dagen voor levering krijg ik telefoon dat de fiets niet meer leverbaar is. Aardige dame aan de lijn maar beleid van fietsvoordeelshop is absoluut waardeloos!!! Ik ga kijken wat juridisch mogelijk is om eventuele schadeloos stelling te verhalen bij hen.

De oplossing

Nieuw aanbod van vergelijkbaar model of schadeloosstelling

1 reactie

  1. Auteur
    Poxieb
    Datum
    Nogmaals telefonisch contact gehad en zou terug gebeld worden door Ricardo. Tot op heden niets vernomen.

    Graag telefonisch contact om tot een passende oplossing te komen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Poxieb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas geen contact meer gehad. Had gehoopt op een gepaste oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fietsvoordeelshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen