Opgelost door Fietsvoordeelshop.nl: Misleiding levertijd

content Opgelost
Marco M

Bij het bestellen van een fiets doen ze alsof je de dag van levering kan bepalen, maar vervolgens leveren ze gewoon twee weken later wanneer het ze zelf uitkomt. Als reden wordt gegeven dat dit logistiek beter uitkomt en beter is voor het milieu. Prima, maar doe dan niet bij het bestellen of de consument de levertijd kan bepalen.

Ik kan wel leven met de latere levertijd, maar ze moeten stoppen met deze oneerlijke praktijk.

Fietsvoordeelshop.nl
    Beste M Menheere,

Bedankt voor uw feedback, deze is zeer waardevol en word gebruikt om onze processen in de toekomst te verbeteren.

Door de enorme drukte wij momenteel ervaren door onder andere het hoogseizoen lukt het ons niet in alle gevallen de voorkeurs datum na te streven. Hier doen we natuurlijk wel ons uiterste best voor, maar dit hangt echt af van capaciteit op de bussen, postcode regio's en bezetting van de desbetreffende datums. We werken er hard aan om dit systeem zo in te bouwen dat er enkel een datum gekozen kan worden die logistiek ook haalbaar is, maar hier gaat veel tijd in zitten.

Het neemt natuurlijk niet weg dat het u het gevoel heeft gegeven oneerlijk te worden behandeld, en dit is nooit onze intentie geweest. Hiervoor bied ik dan ook mijn oprechte excuses voor aan.

Sharona
    Fietsvoordeelshop.nl

Marco M

Ook een klacht indienen over Fietsvoordeelshop.nl?