Klacht Fietsvoordeelshop.nl: Slechte klantenservice!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 465634
Gebruiker
Rik
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb mijn fiets ontvangen met een verkeerde kleur fietsbel. De klantenservice zou een nieuwe bel opsturen maar nadat ik mijn gegevens verstuurd heb, is er nooit meer een bel opgestuurd.

Inmiddels zijn we zo'n 4 á 5 mailtjes (vanuit mij) en meerdere berichten via Messenger verder maar ik krijg nergens meer een reactie.

Ik zou graag alsnog snel een reactie ontvangen en een nieuwe bel.

Gewenste oplossing

Een nieuwe bel opsturen.
Geboden oplossing
Jullie zouden een zwarte bel opsturen. Het verhaal dat jullie ermee bezig zijn geloof ik niet, waarom reageren jullie dan nergens op? Is het uberhaupt mogelijk om de zwarte bel op te sturen? In de winkel hebben ze exact die bel niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Fietsvoordeelshop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt voor uw bericht. Ik kan u zeggen dat wij ermee bezig zijn. Nu zie ik dat u in Uden woont. Daar hebben wij ook een winkel. Misschien is het sneller om even langs te komen in de winkel waar u het kunt laten zien en dat we het daar voor u oplossen. Een bel wordt namelijk vanuit de leverancier mee geleverd en die monteren wij dan ook. We zullen nooit andere bellen zomaar monteren,. U bent dan ook van harte welkom.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fietsvoordeelshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen