Klacht Fietsvoordeelshop.nl: Slechte klantenservice!

Rik

Ik heb mijn fiets ontvangen met een verkeerde kleur fietsbel. De klantenservice zou een nieuwe bel opsturen maar nadat ik mijn gegevens verstuurd heb, is er nooit meer een bel opgestuurd.

Inmiddels zijn we zo'n 4 á 5 mailtjes (vanuit mij) en meerdere berichten via Messenger verder maar ik krijg nergens meer een reactie.

Ik zou graag alsnog snel een reactie ontvangen en een nieuwe bel.

Een nieuwe bel opsturen.
Jullie zouden een zwarte bel opsturen. Het verhaal dat jullie ermee bezig zijn geloof ik niet, waarom reageren jullie dan nergens op? Is het uberhaupt mogelijk om de zwarte bel op te sturen? In de winkel hebben ze exact die bel niet.

Fietsvoordeelshop.nl
    Bedankt voor uw bericht. Ik kan u zeggen dat wij ermee bezig zijn. Nu zie ik dat u in Uden woont. Daar hebben wij ook een winkel. Misschien is het sneller om even langs te komen in de winkel waar u het kunt laten zien en dat we het daar voor u oplossen. Een bel wordt namelijk vanuit de leverancier mee geleverd en die monteren wij dan ook. We zullen nooit andere bellen zomaar monteren,. U bent dan ook van harte welkom.

Ook een klacht indienen over Fietsvoordeelshop.nl?