Klacht Fietsvoordeelshop.nl: Twee keer niet op komen dagen bij leveringsafspraak

Klachtnummer
# 360875
Gebruiker
BibiZ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit bedrijf heeft hun administratie werkelijk niet op orde (zie vorige klacht). Een mevr. belt mij na niet nakomen van 1e leveringsafspraak met excuses en een oplossing. Fiets zou vandaag dus bezorgd worden. WEDEROM een interne fout met de bezorgdag en dus WEER geen fiets. Twee dagen weggegooid. Advies: nooit vooruit betalen, want wie weet komt je fiets nooit aan!!!

De oplossing

Na twee grote fouten geloof ik niet dat dit bedrijf hun afspraken überhaupt ooit nakomt. Mooie korting of ik bestel mijn fiets wel ergens anders.

1 reactie

  1. Auteur
    Fietsvoordeelshop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dank oor uw bericht. Helaas is de aflevering niet goed gegaan. Inmiddels zijn hier maatregelen voor genomen door de bezorging in eigen beheer te houden waarmee we iedereen optimaal kunnen bezorgen en heldere afspraken kunnen maken. U bent en blijft altijd welkom ook in een van onze winkels.

Ook een klacht indienen over Fietsvoordeelshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen