Klacht Fietsvoordeelshop.nl: Twee keer niet op komen dagen bij leveringsafspraak

BibiZ

Dit bedrijf heeft hun administratie werkelijk niet op orde (zie vorige klacht). Een mevr. belt mij na niet nakomen van 1e leveringsafspraak met excuses en een oplossing. Fiets zou vandaag dus bezorgd worden. WEDEROM een interne fout met de bezorgdag en dus WEER geen fiets. Twee dagen weggegooid. Advies: nooit vooruit betalen, want wie weet komt je fiets nooit aan!!!

Na twee grote fouten geloof ik niet dat dit bedrijf hun afspraken überhaupt ooit nakomt. Mooie korting of ik bestel mijn fiets wel ergens anders.

Fietsvoordeelshop.nl
    Dank oor uw bericht. Helaas is de aflevering niet goed gegaan. Inmiddels zijn hier maatregelen voor genomen door de bezorging in eigen beheer te houden waarmee we iedereen optimaal kunnen bezorgen en heldere afspraken kunnen maken. U bent en blijft altijd welkom ook in een van onze winkels.

Ook een klacht indienen over Fietsvoordeelshop.nl?