Opgelost door Fietswebwinkel.com: Wel betalen, niet leveren

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 266369
Gebruiker
Schermer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik bestelde een fietskaart via deze webwinkel, die er professioneel uitziet, en betaalde via IDEAL. Na 5 dagen geen kaart ontvangen. Na ruim een week dit gemeld (kan alleen via contactvenster op de website; er is geen telefoonnummer). Geen reactie. Na ruim een week die klacht herhaald. Geen reactie.

De oplossing

Dit lijkt malafide bedrijf. Zo niet, dan wens ik alsnog mijn bestelling te ontvangen!

1 reactie

  1. Auteur
    Schermer
    Datum
    Bedankt voor uw bericht. Graag ontvang ik het betaalde geld terug op mijn bankrekening (NL23TRIO0390151181) tnv K.J.Schermer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schermer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Fietswebwinkel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen