Klacht Fietswereld: Verhuur elektrische fiets met slechte accu !

J. Klumpers

Voor een weekend weg met de vrienden hebben we een elektrische fiets gehuurd bij Ravenshorst, dit was vorig jaar goed bevallen. Vervolgens had ik na ongeveer 20 km de accu al leeg en stond dus onderweg, terwijl de anderen, we waren met een groep van 12 personen, de meeste ook met een elektrische fiets,deze konden met gemak 50 km halen!
Op maandagmorgen hebben we de gehuurde elektrische fietsen teruggebracht en de huur, € 40,00 van mijn fiets teruggevraagd. Hier deed deze eigenaar heel star over het was een goede fiets, was niets mis mee enz. Onze eigen fietsenmaker verhuurd geen elektrische fietsen omdat hij de accu niet kan garanderen omdat hij alleen 2e hands fietsen heeft, dan mag je toch wel garantie verwachten bij iemand die ze wel verhuurd!!
Ten einde kreeg ik € 20, 00 retour, onder protest heb ik het aan gepakt, want ik heb niets aan de fiets gehad en wil gewoon het volledige bedrag terug. Het was een drama want een elektrische fiets zonder accu fietst heel zwaar.

Ik wil het volledige bedrag van de huur terug, € 40,00 dus, ik heb niets aan die fiets gehad en bovendien heb ik hierdoor geen leuk weekend weg gehad, want dan fietsen we met de groep vele tochten.

Fietswereld is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Fietswereld?