Klacht Fietswinkel.nl: Reparatie fietswinkel.nl

Booszijn

Onze dochter heeft in juli 2017 een nieuwe fiets gekocht bij fietswinkel.nl in assen de fiets was 3 maand oud problemen met de kabelboom naar servicepunt gebracht voor reparatie we dachten dat het probleem verholpen was niets bleek minder waar 3x de anwb erbij gehad weer terug voor reparatie 6 maand later gaat haar accu stuk heeft 3 weken en tientallen mailtjes later opgehaald 4 weken later kwam er een nieuwe accu terug naar servicepunt nu 7 maanden later weer problemen met haar accu laad weer niet op weer naar servicepunt probleem erkend door hun melding gemaakt dat de accu stuk is vandaag 2,5 week later word pas de accu weer opgehaald maar niet even een reserve accu te leen zodat ze haar fiets tijdelijk weer kan gebruiken bel ik vanmorgen fietswinkel.nl op leg mijn verhaal uit krijg ik daar toch een grote mond van diegene achter de telefoon dat ik sta echt paf (terwijl ik nooit op mijn mondje gevallen ben) geen oplossing getroffen ze moet maar wachten tot ze tijd hebben voor accu controle terwijl kind volgende week examen heeft en hier dus nu al van weet dat ze dit onderdeel niet kan behalen this toch van de zotte dat je eerst 14 dagen moet wachten totdat de accu word gehaald terwijl op de post 1 dag duurt en 3 dagen voor terug sturen

Ik wil dat er zo snel mogelijk een andere of nieuwe accu word geleverd

Wij vinden dat Fietswinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fietswinkel.nl?