Klacht Fightscene.nl: klacht over fight scene

# 52000
Behroz

Ik heb op 6 februari een judo pak besteld en het geld overgemaakt. Ik heb er voor de zekerheid bij gezet dat ik het pak binnen 5 dagen nodig had. Als dit langer zou duren, heb ik het niet meer nodig hebben. Ik heb hem 4-5 keer gebeld en tot 19-februari heb ik dit pak ondanks dat hij me een verschillende malen belofte dat over een paar dagen zou ik hem krijgen.
Op dinsdag 18-2 heeft hij me weer geprobeerd te overtuigen dat ik het pak op 20-2 zal krijgen. Maar tot mijn verbazing heb ik na ons gesprek op dinsdag 18 februari een mail van hem ontvangen waarin hij de bestelling annuleert, omdat het pak niet meer beschikbaar is.
Na gesprek van 19-02 heb ik hem een mail gestuurd waarin staat dat ik niet tevreden ben met deze gang van zaken en de manier waarop ze met mij omgaan. Ik heb erg lang op mijn bestelling moeten wachten en heb meerdere malen telefonisch contact opgenomen. maar hij komt zijn afspraak niet na. Dit kost allemaal tijd en geld.

Er is een alternatief oplossing maar dat is ongeveer 2 euro duurder dan mijn bestelling.
Aangezien hij mij meerdere malen hebt beloofd de koopovereenkomst na te komen verwacht ik dat hij met een goede oplossing komt, zoals een goed bedrijf behoort te doen. Hij kunt pak " Joya Judopak met schouderlabels 550 grams" van 30,95 met witte band, zonder extra kosten naar mij opsturen. Ik vind het pak van 30,95 een goed alternatief.

Wij vinden dat Fightscene.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!