Klacht Figurine.nl: Bestelling niet geleverd, moeizaam contact

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 186212
Gebruiker
Ivo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin juli 2016 heb ik in de webshop een bestelling geplaatst van 7 Amiibo Collect & Display Cases. Na een automatische bevestiging van mijn bestelling heb ik lang niets gehoord, waarop ik de eigenaar heb gebeld. Naar aanleiding daarvan heb ik een mail gestuurd, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Na herhaaldelijk bellen naar een mobiel nummer (vaste lijn niet is in gebruik) en nog een mail naar alle mailadressen die ik van het bedrijf kon vinden heb ik nog steeds niets gehoord.

De oplossing

In eerste instantie hoop ik dat de eigenaar van Figurine.nl contact met mij opneemt en mij kan vertellen of hij de Amiibo cases kan leveren. Als dit op korte termijn kan, ontvang ik graag alsnog de bestelling. Indien dit niet mogelijk is, wil ik het volledige aankoopbedrag terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Ivo
    Datum
    Wederom geen reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ivo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?