Klacht Figurine.nl: Figurine.nl aankoop bedrag graag terug

Klachtnummer
# 175979
Gebruiker
Dylan JT
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op vrijdag 1-7-2016 een aankoop gedaan op deze site nadat ik het KvK nummer had gechecked en dat klopte. Na 2x mailen en 2x gelijk dit bericht terug krijgen:

'This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
support@figurine.nl'

Nadat dit gebeurd is heb ik gelijk via de site mijn vraag gedaan over een eventuele update van mijn bestelling maar daar kreeg ik geen gehoor op. Nu ben ik een week verder vrijdag 8-7-2016 en zie ik dat er vanaf hun kant geen contact terug word gelegd. Nu gaan de alarmbellen een beetje rinkelen en denk ik dat het aangeschafte artikel mijn deurmat nooit zal bereiken. Wat ik natuurlijk uitermate vervelend vind. Ook ben ik bang dat ik het aankoop bedrag niet terug zal krijgen.

De oplossing

Mijn aankoop bedrag van €22,94 terug aangezien ik mijn artikel niet heb ontvagen.

2 reacties

  1. Auteur
    Figurine.nl
    Datum
    Hallo heer, bij ons is geen mail binnengekomen en overigens ook geen telefoon!
    Hoe deze bestelling aan onze aandacht heeft kunnen ontsnappen is mij momenteel ook een raadsel. Echter om hiervoor gelijk een klacht aan te maken is een beetje belachelijk! u kunt contact met ons opnemen op info@figurine.nl
  2. Auteur
    Dylan JT
    Datum
    Hey figurine.nl ik heb jullie net gemaild, hopelijk is deze aan gekomen?

    m.v.g. Dylan