Klacht Filamentlicht.nl: Het niet nakomen van de overeenkomst: na betaling geen levering.

Joop Kok

Op 03-03-2014 via de webwinkel van Filament een armatuur (hanglamp, bolvormig, "Moooi, Rondom Light S", ontwerp BertJan Pot) besteld, en per Ideal het gehele bedrag (€ 396) betaald. Door Filament per mail een bevestiging ontvangen: ordernummer 557. Levertijd volgens de website: ca. 6 dagen.

Na ca. 14 dagen later telefonische navraag over de levertijd te hebben gedaan kreeg ik een week later (op 25-03) de mededeling : "we zullen begin volgende week weer een levering ontvangen van de fabrikant en zullen dan meteen de lamp aan u versturen.
Mijn excuses voor de langere levertijd". Getekend door de heer (naam medewerker verwijderd).

Na terugkomst van mijn wintersportvakantie, bleek op 07-04 nog geen levering te hebben plaats gevonden.

Op 10-04 een mail aan (naam medewerker verwijderd) gestuurd met de vraag naar de status van de bestelling. Hierop geen enkele reactie gekregen.

Binnen afzienbare tijd (in de loop van deze week 14 t/m 19-04) de levering van het armatuur, en zo niet, wegens het niet nakomen van de overeenkomst, ontbinding hiervan en terugstorting van het gehele bedrag (€ 396,-) op mijn rekening.

Delft, 16-04-2014.
Joop Kok.

Wij vinden dat Filamentlicht.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Joop Kok
    Het bedrijf heeft op geen enkele wijze in de laatste 18 dagen gereageerd.

Joop Kok

Ook een klacht indienen over Filamentlicht.nl?