Klacht Filmspeler.nl: Blokkeren account

Klachtnummer
# 158263
Gebruiker
Zaika
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In augustus 2015 heb ik bij u een X9 box gekocht. Vervolgens nog in oktober een software update, in november de Jetflash en in februari de Dualboot stick.

De Jetflash is al enige tijd niet meer te gebruiken volgens de meegezonden handleiding. Ik heb vervolgens gezocht om dan aan te geven hoe ik dit alsnog kan gebruiken na de updates die u heeft doorgevoerd. U antwoord was telkens dat het vanwege drukte niet mogelijk is een handleiding te maken. U heeft dat tweemaal per mail bevestigd. Ik heb u vervolgens geprobeerd telefonisch te bereiken, maar ook dat is tot op heden niet gelukt. Na keuze 2 in het menu wordt de verbinding telkens verbroken. Enige optie was daarom om de koop van de jetflash terug te trekken in de hoop dat u dan wel zou regeren. Dat deed u, en hoe! U blokkeerde meteen mijn account waardoor ik nu met waardeloze spullen zit. Door deze blokkade kan ik mijn X9 box, die geheel los staat van de aankoop van de jetflash niet meer gebruiken!

De oplossing

Ik wil dat de blokkade meteen wordt opgeheven en dat er op een normale wijze kan worden gecommuniceerd. Ik heb alleen een discussie over 1 onderdeel en u maakt vervolgens alle aankopen waardeloos!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Filmspeler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen