Klacht Filmspeler.nl: Filmspeler oplichter

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 271077
Gebruiker
Sebastiaan1976
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Kastje bij filmspeler gekocht maanden geleden nu moet ik ineens betalen voor tv kijken. Laatst kreeg ik bericht via klachtenforum of ik contact op wilde nemen met filmspeler aantal weken geleden gedaan en geen antwoord terug meer

De oplossing

Neem je kastje terug wees een vent en kom je afspraken na

5 reacties

  1. Auteur
    Sebastiaan1976
    Datum
    En wederom weer geen reactie van hun
  2. Auteur
    Sebastiaan1976
    Datum
    Zo zie je maar hoe filmspeler met mensen om gaat niet eens het fatsoen om te reageren
  3. Auteur
    Sebastiaan1976
    Datum
    Vandaag Filmspeler gesproken en bepaalde afspraken gemaakt samen,nu even 2 dagen afwachten of het dan ook allemaal geregeld is.Zodra het geregeld is zal ik dit ook keurig vermelden en dit bericht sluiten.
  4. Auteur
    Sebastiaan1976
    Datum
    Beste filmspeler,
    We hebben 6 september contact gehad onderling aan de telefoon,en wij zouden een mailtje krijgen met de afspraken die wij gemaakt hebben.Wederom zou u een nieuw kastje opsturen die wij tot op heden nog niet hebben ontvangen.Mogelijk is dit jullie ontschoten,dus hoop wederom op een snelle reactie van je.
  5. Auteur
    Sebastiaan1976
    Datum
    En weer worden afspraken niet nagekomen dus met andere woorden mensen aan hst lijntje houden in de hoop dat mensen dit laten rusten. Nou ik rust niet tot dit opgelost is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sebastiaan1976
Datum
Uiteindelijke oplossing
zijn hun afspraken niet nagekomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Filmspeler.nl?