Klacht Filmspeler.nl: Filmspeler oplichter

Sebastiaan1976

Kastje bij filmspeler gekocht maanden geleden nu moet ik ineens betalen voor tv kijken. Laatst kreeg ik bericht via klachtenforum of ik contact op wilde nemen met filmspeler aantal weken geleden gedaan en geen antwoord terug meer

Neem je kastje terug wees een vent en kom je afspraken na

Sebastiaan1976
    En wederom weer geen reactie van hun
    Sebastiaan1976
    Zo zie je maar hoe filmspeler met mensen om gaat niet eens het fatsoen om te reageren
    Sebastiaan1976
    Vandaag Filmspeler gesproken en bepaalde afspraken gemaakt samen,nu even 2 dagen afwachten of het dan ook allemaal geregeld is.Zodra het geregeld is zal ik dit ook keurig vermelden en dit bericht sluiten.
    Beste filmspeler,
    We hebben 6 september contact gehad onderling aan de telefoon,en wij zouden een mailtje krijgen met de afspraken die wij gemaakt hebben.Wederom zou u een nieuw kastje opsturen die wij tot op heden nog niet hebben ontvangen.Mogelijk is dit jullie ontschoten,dus hoop wederom op een snelle reactie van je.
    Sebastiaan1976
    En weer worden afspraken niet nagekomen dus met andere woorden mensen aan hst lijntje houden in de hoop dat mensen dit laten rusten. Nou ik rust niet tot dit opgelost is.

Sebastiaan1976
zijn hun afspraken niet nagekomen

Ook een klacht indienen over Filmspeler.nl?