Klacht Filmspeler.nl: Filmspeler.nl reageert niet meer na betaling.Spullen niet ontvangen.

Jeroen26

4 weken geleden mijn filmspeler v2 kastje opgestuurd voor een upgrade van het systeem waarbij de updates voortaan automatisch werden binnengehaald (kosten 79 euro). Na enkele dagen kreeg ik een mail dat het kastje klaar was en dus het geld moest overmaken. Dit gedaan volgens afspraak.Het kastje zou daarna retour gestuurd worden. Vanaf dat moment is het radiostilte. De helpdesk is telefonisch niet te bereiken ivm een verhuizing, op mails naar info@filmspeler.nl of support@filmspeler.nl wordt niet gereageerd en inmiddels dus 3 weken verder.

Levering van mijn Mediaplayer X2 met de benodigde software.

Jeroen26
    geloof het of niet, maar mijn klacht is na 2 weken ontvangen door Filmspeler (automatisch gegenereerde mail). Helaas blijft alle reactie uit. Ik wacht nog 2 dagen voordat ik aangifte ga doen.
    Jeroen26
    Niets meer gehoord. Onbetrouwbare partij!!! Ik doe aangifte bij de politie voor oplichting door [naam verwijderd door moderator] in Almere

Jeroen26
Terugbetaling van 70 euro en mijn Kodispeler retour!

Ook een klacht indienen over Filmspeler.nl?