Klacht Filmspeler.nl: Filmspeler.nl reageert niet meer na betaling.Spullen niet ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 256783
Gebruiker
Jeroen26
Datum
2 reacties

Details

De klacht

4 weken geleden mijn filmspeler v2 kastje opgestuurd voor een upgrade van het systeem waarbij de updates voortaan automatisch werden binnengehaald (kosten 79 euro). Na enkele dagen kreeg ik een mail dat het kastje klaar was en dus het geld moest overmaken. Dit gedaan volgens afspraak.Het kastje zou daarna retour gestuurd worden. Vanaf dat moment is het radiostilte. De helpdesk is telefonisch niet te bereiken ivm een verhuizing, op mails naar info@filmspeler.nl of support@filmspeler.nl wordt niet gereageerd en inmiddels dus 3 weken verder.

De oplossing

Levering van mijn Mediaplayer X2 met de benodigde software.

2 reacties

  1. Auteur
    Jeroen26
    Datum
    geloof het of niet, maar mijn klacht is na 2 weken ontvangen door Filmspeler (automatisch gegenereerde mail). Helaas blijft alle reactie uit. Ik wacht nog 2 dagen voordat ik aangifte ga doen.
  2. Auteur
    Jeroen26
    Datum
    Niets meer gehoord. Onbetrouwbare partij!!! Ik doe aangifte bij de politie voor oplichting door [naam verwijderd door moderator] in Almere

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen26
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugbetaling van 70 euro en mijn Kodispeler retour!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Filmspeler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen