Klacht Filmspeler.nl: Geen reactie van bedrijf

Klachtnummer
# 161966
Gebruiker
Ron
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Met een marktplaatsaanbieding had ik software besteld, en binnen 24 uur zou ik de software krijgen. Na aanmelding bij kreeg ik maar niks binnen. Gemaild wat het probleem is, maar kreeg geen reactie van het bedrijf. Beter gezegd, ik.kan niet meer aanmelden op de site. Ook gemeld, ook geen reactie. Nog wel gebeld,,en na drie keer eindelijk iemand aan de telefoon. Er zou diezelfde dag een oplossing komen. Ook niet gebeurd. Nu nog steeds aan het wachten. Morgen maar weer proberen te bellen. Waarschijnlijk ben ik mijn geld kwijt.

De oplossing

Antwoord en het krijgen van mijn software

0 reacties

Ook een klacht indienen over Filmspeler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen