Klacht Filmspeler.nl: groupon

Klachtnummer
# 160815
Gebruiker
Joost
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb via groupon een code aangevraagd voor de software van X9 van filmspeler. Netjes groupon gehad en geactiveerd. Zou binnen 24 uur een activatiecode krijgen maar dat was op 10 maart. Nu zijn we 12 dagen verder en nog steeds niks gehoord. Bedrijf is niet te bereiken. Wordt niet op mail gereageerd en ook de telefoon zit steeds op antwoordapparaat. Ticket aangemaakt volgens hun stappen maar nu is twee dagen later het ticket verdwenen. Wil gewoon graag gebruik van gaan manen maar zo lukt het niet.

De oplossing

Activatiecode krijgen zodat ik in kan gaan loggen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Filmspeler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen