Klacht Filmspeler.nl: levering mediaplayer x9

Klachtnummer
# 124525
Gebruiker
Jan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mediaplayer besteld op 2-8-2015 nog steeds niet geleverd nemen ook geen contact op en tel niet te bereiken.

De oplossing

Snelle levering

1 reactie

  1. Auteur
    Filmspeler.nl
    Datum
    Beste Jan Willem,
    Bedankt voor uw klacht. We hebben uitgezocht wat er mis is gegaan met uw
    order.

    De levering heeft vertraging gehad doordat wij overstelpt zijn met bestelling door het NOS journaal.

    Excuses voor het ongemak, uw order wordt volgens track&trace (naar u toe gemaild)
    25e a 26 augustus bij u afgeleverd.

    Wij wensen u alvast veel kijkplezier toe.
    Met vriendelijke groet,
    Filmspeler.nl

Ook een klacht indienen over Filmspeler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen