Klacht Filmspeler.nl: Zeer slechte communicatie dat geen vertrouwen schept

rk18

Mediaspeler op 18 feb 2017 terug gestuurd en hier vooraf gebeld met filmspeler , kreeg ze pas te pakken na meerdere mae
Len het geprobeerd te hebben.
Telefonisch is er aangegeven hoe het beste de mediaspeler terug gestuurd kn worden en dat dus gedaan, aangetekend geretourneerd.
Ook een kopie van het track en tracé gemaild naar filmspeler en inmiddels is de mediaspeler ook in ontvangst genomen.
Zelf heb ik mediaspeler meerdere malen gebeld , krijg ze niet te pekken, berichten gestuurd wat de status is , tickets worden aangemaakt en automatisch verstuurd maar geen reactie van filmspeler.
Heb er weinig vertrouwen in of ik mijn geld terug krijg maar zoniet dan regel ik het via mijn rechtsbijstand.
Het zegt mij al voldoende als je gewoon geen reactie krijgt op je vraag en ze telefonisch niet te bereiken zijn.
Ik heb nog nooit zo een bedrijf meegemaakt maar zal hier nooit meer wat bestellen.

Een keer reageren zoals het hoort als een klant een vraag stelt en zo snel mogelijk mijn geld overmaken

rk18
    IK heb vandaag een reactie gehad van Filmspeler.nl.
    Reactie als volgt, ze hebben mijn pakketje nog niet retour ontvangen dus vandaar dat ze niet hadden gereageerd op mijn eerdere mails...
    Volgens hun is er een onderzoek gestart bij postnl aangezien ze meerdere pakketten kwijt zijn dus het ligt bij postnl.
    Ik heb mijn pakket aangetekend verzonden en deze is op 21 feb. geleverd.
    Dat ze postnl beschuldigen , wat een oplichters zeg.

En dan denken ze dat ik hierin trap. NOT

bij deze de track and trace bijgesloten.

Ook een klacht indienen over Filmspeler.nl?