Klacht Filosofie magazine: Ongewenst abonnement

Klachtnummer
# 8896
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via een uitscheurbon in de vpro gids kon ik kennismaken met het Filosofie Magazine, drie nummers voor 15 euro in de 2e helft van 2010. Niets wees op een vorm van abonnement. Plotseling verscheen een 4e nummer en een vriendelijke brief dat ik abonnee was. Bellen en mailen heeft geen resultaat gehad, zij willen of kunnen niet aantonen hoe ik als consument de keuze heb gehad om wel of niet een abonnement te nemen. Inmiddels heb ik te maken met verdubbelde kosten doordat zij de DAS hebben ingeschakeld, de laatste drie weken reageren ze niet meer op brieven of mails. Namelijk mevrouw C. van Baasbank, marketing service manager.

De oplossing

nummers terugsturen, geen kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Filosofie magazine hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Filosofie magazine?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen