Klacht FinalDealz.com: aanmaning van mkb,terwijl het was opgelost

Klachtnummer
# 120388
Gebruiker
pronk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

dit is al de zoveelste keer dat ik over dezelfde probleem ,terwijl ik dacht dat het al opgelost was.ze hadden de email verkeerd gestuurd en wel naar ingridtje dus om af te zeggen kon dus niet je had 7 dagen bedenk tijd. er was zo wie zo geen kosten aan. had de verkeerde mail gestuurd.en het was opgelost nu krijg ik toch een aanmaning terwijl de firma zag dat de mail verkeerd was gestuurd.de opdracht gever is FinalDealz .
ik zelf koop niet graag via internet.

De oplossing

heb nooit een contract gehad, wil geen aanmaning meer van mkb.

1 reactie

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij hebben uw dossier gesloten.Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen