Opgelost door FinalDealz.com: Account aangemaakt zonder toestemming / opgelicht.

Maria

In maart 2015 is mijn vrouw telefonisch benaderd door het bedrijf final dealz.
Het betrof een hardselling verkoper en aangezien mijn vrouw niet lekker was wilde ze z.s.m. van het opdringerige telefoontje af. Er zou nog een mail met de aanbieding verstuurd worden en dat zou ze later dan wel een keer goed lezen.

Vervolgens weken later in de ongewenste e-mailbox een mail ontvangen m.b.t. een lidmaatschap die bij het betreffende bedrijf is aangemaakt met inlogcodes etc.
Vervolgens ook €49,95 van mijn rekening afgeschreven en dit vervolgens direct definitief laten storneren aangezien we dit helemaal niet willen.
Tel. Contact opgenomen met het bedrijf en we kregen als reactie dat we binnen de 7 dgn hadden moeten reageren als we hier geen gebruik van willen maken.
Rare gang van zaken en uiteraard nergens voor getekend.
Inmiddels heeft mijn vrouw een telefoontje van een incassobureau ontvangen met de mededeling z.s.m. te betalen om extra kosten te voorkomen.
Dit doen we niet!!

Uitschrijven bij dit bedrijf en geen recht tot betaling aangezien we geen lidmaatschap willen.

FinalDealz.com
    Geachte heer,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Team FinalDealz
    Maria
    Netjes opgelost en we zijn zeer tevreden

Maria

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?