Opgelost door FinalDealz.com: Account aangemaakt zonder toestemming / opgelicht.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 108471
Gebruiker
Maria
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In maart 2015 is mijn vrouw telefonisch benaderd door het bedrijf final dealz.
Het betrof een hardselling verkoper en aangezien mijn vrouw niet lekker was wilde ze z.s.m. van het opdringerige telefoontje af. Er zou nog een mail met de aanbieding verstuurd worden en dat zou ze later dan wel een keer goed lezen.

Vervolgens weken later in de ongewenste e-mailbox een mail ontvangen m.b.t. een lidmaatschap die bij het betreffende bedrijf is aangemaakt met inlogcodes etc.
Vervolgens ook €49,95 van mijn rekening afgeschreven en dit vervolgens direct definitief laten storneren aangezien we dit helemaal niet willen.
Tel. Contact opgenomen met het bedrijf en we kregen als reactie dat we binnen de 7 dgn hadden moeten reageren als we hier geen gebruik van willen maken.
Rare gang van zaken en uiteraard nergens voor getekend.
Inmiddels heeft mijn vrouw een telefoontje van een incassobureau ontvangen met de mededeling z.s.m. te betalen om extra kosten te voorkomen.
Dit doen we niet!!

De oplossing

Uitschrijven bij dit bedrijf en geen recht tot betaling aangezien we geen lidmaatschap willen.

2 reacties

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte heer,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz
  2. Auteur
    Maria
    Datum
    Netjes opgelost en we zijn zeer tevreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maria
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen