Klacht FinalDealz.com: Afboeking geld door Finaldealz

Simoontje

Ik heb ca. 2 weken geleden een telefonisch contact gehad met een van de medewerkers van Finaldealz. Hier werd mij medegedeeld dat ik hoge kortingen zou krijgen en dat ik kostenloos voor een maand hun dienst zou kunnen gebruiken. Na deze maand zou er pas een bedrag worden afgeboekt. Tot mijn verbazing werd mij daags erna het bedrag van €49,95 van mijn rekening afgeschreven. Deze heb ik via mijn bank gestorneerd en laten blokkeren. Nu krijg ik mailing van hun via mijn email dat ik het bedrag plus €2.95 aan hen verschuldigd ben. Ik heb het nummer welke men in hun email heeft vermeld gebeld en ik was na ca. 15 minuten nog steeds de 2de wachtende als dat ik bij het begin al was. Ik wil met hun niet verder meer te maken hebben en wilde dat via hun eigen nummer kennisgeven. Dit is helaas onmogelijk en ik voel me belazerd. Voorts heb ik op geen enkel moment gebruik gemaakt van hun service cq diensten.

De gewenste oplossing voor mij zou zijn dat ik niet langer door hun word lastig gevallen en dat men niet verder tracht geld van mij te ontfutselen.

FinalDealz.com
    Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht.
    U geeft aan dat onze medewerker heeft verteld dat u 1 maand lang gratis gebruik kon maken van onze diensten. Echter is het zo dat u 7 dagen vrijblijvend gebruik kon maken van FinalDealz.Wij kunnen ons goed voorstellen dat u het gesprek met onze medewerker als vervelend heeft ervaren. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij gaan dit vanzelfsprekend intern uitzoeken en als blijkt dat de situatie is zoals u beschrijft zullen wij de persoon in kwestie hierop aanspreken.Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Team Finaldealz
    Simoontje
    Geachte Team Finaldealz,Het is zeker heel vervelend dat dit mijn ervaring is geweest, in ieder geval ben ik tevreden dat u de coulance heeft om mijn geld te retourneren en dat wij verder geen gebruiken hoeven te maken van uw diensten. Hiervoor mijn dank
    FinalDealz.com
    Geachte mevrouw,
    Bedankt voor uw bericht.
    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?