Klacht FinalDealz.com: afschrijving 49,95 zonder mail bevestiging

Klachtnummer
# 116092
Gebruiker
Heron67
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telefonische benadering voor deal. Afspraak een mail waarin bevestiging gevraagd wordt. Echter nooit ontvangen , ondertussen wel twee keer 49,95 afgeschreven, waarvoor ? geen idee !!

De oplossing

Annuleren en creditering afschrijvingen

1 reactie

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Graag verwijzen wij naar de e-mail die wij u op 24 mei hebben toegezonden. Wij hebben u per e-mail de welkomstbrief toegezonden waar in heel duidelijk staat aangegeven:
    “Als Finaldealz u niet bevalt en u niet verder wilt gaan kunt u zich binnen de bedenktermijn afmelden. Dit kan op verschillende manieren: telefonisch via 08507325698 Van maandag t/m vrijdag van 12.00 uur tot 17.00 uur, stuur een e-mail naar info@finaldealz.com of log in via uw persoonlijke pagina op onze website met inlognaam en wachtwoord Dit alles is u ook tijdens het telefoongesprek van 23 mei verteld, dit geheel terzijde.

    Als het bedrag twee maal van uw rekening is afgeschreven kunt u dit laten storneren.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?