Opgelost door FinalDealz.com: Afzien van Finaldealz.com

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 102076
Gebruiker
Danoontje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Enige tijd geleden ben ik gebeld door Finaldealz.com. Het klonk allemaal leuk en aardig. Na de bevestigingsmail (gestuurd naar een inmiddels verwijderd mailadres omdat ik dit mailadres al jaren niet meer gebruik) heb ik telefonisch contact opgenomen met het bedrijf en aangegeven dat ik GEEN gebruik wens te maken van Finaldealz.com. Dit zou schriftelijk bevestigd worden. Helaas heb ik deze bevestiging tot heden niet mogen ontvangen.
Enkele dagen later kreeg ik een mail met een factuur. Hier heb ik dit keer via de mail (huidige mailadres) op gereageerd. Ik wens GEEN gebruik te maken van Finaldealz.com. Helaas moest ik vandaag tot de ontdekking komen dat er toch een bedrag van € 49,95 van mijn rekening is afgeschreven. Vanmiddag maar weer gebeld, het telefonisch onderhoud en de mededeling dat ik GEEN gebruik wens te maken van Finaldealz.com ook maar weer per mail bevestigd.

De oplossing

Ik verwacht dat mijn account verwijderd wordt en ik geen factuur meer ga ontvangen voor een service waar ik GEEN gebruik van wens te maken.

2 reacties

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte mevrouw Palmen,
    Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft 6 maart een mail gestuurd en aangegeven dat u geen gebruik wenst te maken van Finaldealz. 20 februari heeft u van ons uw inloggegevens ontvangen. Met deze inloggegevens heeft u de mogelijkheid gekregen om 7 dagen vrijblijvend op uw account in te loggen en gebruik te maken van alle voordelen. Aangezien we van u binnen de bedenktermijn geen afmelding hebben ontvangen, is uw account actief gebleven en de factuur aan u verstuurd. U geeft aan dat u telefonisch heeft doorgegeven dat u geen gebruik wenst te maken van FinalDealz en dat u hier geen bevestiging van heeft ontvangen. U heeft gesproken met mevrouw Wagemaker en aangegeven dat wij niet hebben gereageerd op uw bericht. Mevrouw Wagemaker heeft u de mail doorgestuurd die vanuit ons naar u is vertsuurd.Wij hebben uw dossier bekeken en besloten om het bedrag te crediteren. Wij willen u vragen om het afgeschreven bedrag via uw online bankpakket te storneren. Wij zullen ervoor zorgen dat er geen tweede poging zal worden ondernomen om de bijdrage van uw rekening te incasseren. Dat wil zeggen dat wij geen geld meer van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zouden dit graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website.
    Met vriendelijke groet, Team Finaldealz
  2. Auteur
    Danoontje
    Datum
    Tot mijn verbazing zaterdag een betalingsherinnering ontvangen. Vandaag weer gebeld met FinalDealz.com. Inmiddels is mijn account opgeheven en ik hoef niet te betalen voor de service waar ik ook geen gebruik van wil maken. Ik ben tevreden met de afhandeling van de klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Danoontje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen