Klacht FinalDealz.com: Bedrag gefactureerd met een aanmaning zonder een overeenkomst

Klachtnummer
# 110787
Gebruiker
Celikel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Naar aanleiding van een telefonisch contactmoment met mijn vader die geestelijk niet helemaal gezond meer is, hebben ze zijn gegevens opgenomen en een account gemaakt met een factuur. Hij heeft geen idee wat voor account of waarvoor het dient. Zijn account hebben we inmiddels verwijderd maar nu na een week of 2 hebben wij thuis een aanmaning ontvangen van MKBusiness wat ook niet normaal is. Wij hebben geen herinneringen of enkel andere brieven ontvangen.

Ik heb namens mijn vader gebeld met beide partijen, MBKusiness heb ik ook gemaild. Ik zal er een zaak van maken omdat ze een niet beslissingsbevoegd persoon voor zo'n beslissing hebben gesteld en het nu zo uitspelen.

De oplossing

Beide bedrijven zouden in mijn ogen de facturen terug moeten trekken met een gepaste brief de excuses moeten aanbieden omdat ze zowel mij vader als mij in de stres hebben gebracht met hun onverantwoordelijk gedrag.

1 reactie

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte mevrouw,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen