Opgelost door FinalDealz.com: Betaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 105178
Gebruiker
richie28
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een brief van final dealz gekregen dat ik 59,95 moet overmaken
Ze zeggen dat ik al een eerdere herinnering heb gehad is niet waar
Ik zal een mail van hun krijgen voor inlog codes heb ik ook niet gehad
Dus resultaat ik ga niet betalen aan iets wat ik niet krijg

De oplossing

Ik wens per direct dat ze mij uit hun bestan doen
En dat ze mij nooit meer moeten benaderen

2 reacties

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte mevrouw,
    Bedankt voor uw bericht.
    U geeft aan dat u geen e-mail van ons heeft ontvangen met uw inloggegevens.
    Wij kunnen ons goed voorstellen dat u het als vervelend heeft ervaren.
    Wij hebben dit intern uitgezocht en zien dat uw mail adres verkeerd is genoteerd.
    Onze welgemeende excuses hiervoor.
    Wij hebben uw account gesloten en een creditfactuur aangemaakt.
    Indien er als nog een bedrag is afgeschreven, raden wij u aan om een opdracht te geven aan uw bank om te storneren.
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz
  2. Auteur
    richie28
    Datum
    bedankt dat het goed is opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
richie28
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?