Opgelost door FinalDealz.com: betalinsherinnering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 104951
Gebruiker
Dootje69
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Brief met herinnering om 59.95 te betalen.
Heb geen herinneringen gehad met de post en ook geen mail hierover ontvangen.
Wil ook dit bedrag niet betalen. Via de site kom je niet verder.

De oplossing

Betalingsherinnering ongedaan maken en uitschrijven uit klantenbestand.

2 reacties

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte mevrouw vab der Linde,Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,
    Team Finaldealz
  2. Auteur
    Dootje69
    Datum
    bedankt voor de snelle reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dootje69
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen