Klacht FinalDealz.com: Brief aanmaning net als de klacht van Ans Precies hetzelfde!!!

Klachtnummer
# 110531
Gebruiker
Annie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kreeg vandaag ook opeens een aanmaning ,nooit eerder gehad dus en die afschrijving had ik toen ook teruggeboekt,ga dus echt niet betalen Oplichting heet dit!!!!!

De oplossing

Bedrijf moet aangepakt worden wie weet hoeveel mensen hier de dupe van zijn!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen