Klacht FinalDealz.com: Dreigmail dat er een incassobureau op me af gestuurd wordt.

risan277

Hallo,
Ik ben telefonisch benaderd door FinalDealz. Een leuk idee dacht ik. Ik zou een mail krijgen met mijn inloggegevens, en met die mail kon ik ook opzeggen als ik niet mee wil doen. Aangezien het 49.95 kost. Ik maar wachten en geen mail. Tot mijn verbazing kreeg ik van de week een dreigmail waarin stond dat ik binnen 2 dagen moest betalen zo niet, dan werd er een incassobureau op me afgestuurd. Ik heb het bedrijf een mail gestuurd met het zelfde verhaal, en erbij vermeld dat ik niet betaal. Toen kreeg ik nog een dreigmail. Ook hier weer op gereageerd dat ik niet betaal voor iets wat ik niet ontvangen heb. Tot heden nog niets van ze gehoord. Maar ik heb in mijn laatste mail wel vermeld dat ik de rechtsbijstandverzekering op de hoogte ga stellen. Mocht het uit de hand lopen hoef ik alleen maar te bellen. Maar als het zo blijft is het ook goed. Maar de gang van zaken vind ik slecht van dit bedrijf. Waarom kunnen ze niet de 1email sturen zodat ik netjes kan annuleren.

Dat ik uit het email account verwijderd wordt bij dat bedrijf. Ik hou niet van bedrijven die niet juist handelden. Als ik de afgesproken mail had gekregen had ik zelf kunnen annuleren en had ik op zijn minst geweten waar het over ging. Dan kan je altijd nog een 1e herinneringsmail sturen ipv direct een dreiging met een incassobureau. Daar worden mensen bang van, waardoor ze snel betalen om er vanaf te zijn. En zij zijn de lachende derden. Ik heb ook niets van inloggegevens of wachtwoorden. Dus ik kan helaas niet meer informatie geven.

FinalDealz.com
    Geachte mevrouw Weppner,Bedankt voor uw mail.Wij hebben al uw emails beantwoord. Wij hebben u per mail ook verteld wat finaldealz inhoud en hoe u gebruik kunt maken van alle voordelen. Mocht er nog andere vragen zijn willen wij dat graag voor u beantwoorden.Graag zien wij uw email tegemoet.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Team Finaldealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?