Opgelost door FinalDealz.com: dreigmail incasso service Final Dealz

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 103427
Gebruiker
Carlo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg vandaag een brief van Incasso Service Derdengelden, dat er volgens hun een factuur open staat bij Final Dealz . Ook zeggen ze dat dit al de tweede herinnering is!
ik heb ten eerste nooit een product of dienst gekocht bij desbetreffende organisatie en heb ook nooit eerder een factuur of herinnering gekregen.
Wel kan ik me herinneren dat ze mij telefonisch hebben lastig gevallen tijdens mijn werk,
en dat ik toen uiteindelijk heb toegezegd dat ze mij een mail mochten sturen met hun aanbod. Hier heb ik nooit iets van terug gezien....
Ik ben dan ook niet van plan iets te gaan betalen, maar in de brief wordt gedreigd met €40,- extra incassokosten bovenop de factuurkosten van €49.95 en administratiekosten van €2.95.
Ik heb gelijk de klantenservice gebeld maar die was gesloten!
Met vriendelijke groet,...

De oplossing

Ik wil van mijn contract af, ik wil niks betalen voor iets waar ik niet bewust in toegestemd heb en ik wil ook niet meer telefonisch lastig gevallen worden door jullie medewerkers....

2 reacties

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte Heer Glaudemans,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben uw dossier bekeken en naar aanleiding hiervan besloten om de kosten horende bij uw account alsnog, uit coulance, te crediteren. Wij zullen geen geld van uw rekening incasseren.
    Wij gaan er vanuit dat wij uw klacht (alsnog) naar tevredenheid hebben opgelost. Wij zouden het erg waarderen als u ons zou willen belonen met een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor de te nemen moeite.
    Wij wensen u een fijne dag toe, met vriendelijke groet!
    Team FinalDealz
  2. Auteur
    Carlo
    Datum
    Bedankt voor de positieve behandeling van mijn klacht, van mijn kant is het naar alle teverdenheid opgelost...
    Mvg, C. Glaudemans

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carlo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen