Klacht FinalDealz.com: er wordt 49,95 van mijn rekening afgeschreven voor iets waar ik helemaal niets van weet. heb deze mensen nooit gesproken.

VeronicaNZ

ik krijg vandaag een mail dat er 49,95 van mijn rekening afgeschreven gaat worden.. voor wat in godsnaam. ik ga toch niet betalen om online met korting te kunnen kopen. ik koop nooit iets online. als je ze belt dan krijg je een bandje dat ze bereikbaar zijn van 9 tot 5 op werkdagen. ik heb om half 11 in de ochtend gebeld op woensdag. volgens mij klopt er iets niet. er zullen wel meer mensen gebeld hebben. ik ga in ieder geval dit bedrag niet laten incasseren.

ik wil dat de factuur geannuleerd wordt en de incasso ingetrokken.

FinalDealz.com
    Geachte mevrouw Zondervan,Dank voor uw bericht. Op 13 maart heeft een van onze medewerker contact gehad met dhr. J.R. Nieto. Tijdens dit telefoongesprek heeft meneer akkoord gegeven om Finaldealz 7 dagen vrijblijvend te gebruiken. De eerste mail met uw inloggegevens hebben wij op 14 maart verzonden. Op 25 maart heeft u een email gestuurd. Wij hebben u een mail gestuurd waarin wij hebben aangegeven waarom u een factuur heeft ontvangen. U heeft zelf ook aangegeven dat uw parter akkoord is gegaan met FinalDealz.
    Aangezien we van meneer Nieto binnen de bedenktermijn geen afmelding hebben ontvangen, is zijn account actief gebleven en de factuur verstuurd. We verwachten dan ook dat meneer Nieto het eenmalig bedrag van € 49,95 aan ons overmaakt.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met Vriendelijke groet,
    VeronicaNZ
    mijn partner zegt dat hij helemaal niet accoord gegaan is. hij weet dat wij nooit geld willen betalen voor dit soort dingen. het is hem niet bekend dat dit geld zou gaan kosten. anders had hij direct al gezegd dat wij hier niet in geinteresseerd zijn. de mails zijn in mijn spambox terechtgekomen. als ik de mail eerder had gezien had ik direct al gereageerd dat ik hier niet mee accoord zou gaan. ik ben niet van plan om voor iets te betalen waar ik nooit gebruik van ga maken.
    FinalDealz.com
    Geachte mevrouw,Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    VeronicaNZ
    Ik heb inderdaad een creditnota ontvangen op 10 april. Ik was blij dat het daarmee afgehandeld was. nog diezelfde middag kreeg ik een mail dat de factuur nog niet betaald was. Ik dacht nog, dat e.e.a. elkaar gekruist had. maar nee hoor. ik krijg vandaag een aanmaning met extra kosten. heb gelijk gereageerd en gezegd dat zij hun administratie moeten nakijken. word er een beetje moe van. dus nog steeds niet tevreden!
    FinalDealz.com
    Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht.Blijkbaar heeft dit elkaar gekruist. Wij hebben nogmaals voor u nagekeken en uw dossier is gewoon gesloten. U kunt het beschouwen als niet verzonden.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?