Klacht FinalDealz.com: factuur voor gebakken lucht

SvK1977

Op 20 maart ontving ik ineens een mail van FinalDealz dat ik lid was geworden, samen met een bijgevoegde factuur . Echter heb ik niets besteld, aangegaan,toestemming gegeven of een product of dienst ontvangen. Ik heb dan ook meteen een mail gestuurd met het verzoek mijn gegevens te verwijderen en de factuur te crediteren. Kort daarna ontving ik een mail van hun incassobureau (incassoservicedesk.nl ) dat ik toch moest betalen, aangezien zij zogenaamd bandopnamen van deze overeenkomst hebben. Helaas kunnen ze mij deze bandopname niet laten horen (want deze bestaat niet!).
Na enig speurwerk op internet kwam ik er al snel achter dat FinalDealz (net als MySaveAccount.com) geeneens geregistreerd is bij de KvK en dat het BTW-nr en de facturen niet voldoen aan de wettelijke factuureisen (KvK en BTW nummer, vestigingsadres enz. staat er niet op). Bovendien berekenen ze wel BTW op hun factuur. Dit is in strijd met de Nederlandse wetgeving, dus ik betaal NIETS!

Ik wil uitgeschreven worden. Ik wil dat mijn persoonlijke gegevens worden verwijderd en dat de factuur gecrediteerd wordt! Bovendien wil ik dat zij me niet meer stalken met hun onwettige facturen en incassobureau

FinalDealz.com
    Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht.
    Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.Wij hebben uw telefoonnummer per direct op onze Recht van Verzet lijst geplaatst. Dat wil zeggen dat wij u in de toekomst niet (meer) telefonisch zullen benaderen.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost.
    SvK1977
    Ik hoop dat jullie fictieve incassobureau mij nu ook met rust laat?
    FinalDealz.com
    Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht.
    Wij hebben de incassobureau ook op de hoogte gesteld. Zij hebben uw dossier gesloten.Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    SvK1977
    Ik vind het heel erg fijn dat jullie mijn klacht netjes hebben behandeld, maar ik blijf het erg kwalijk dat jullie mensen op deze manier blijven oplichten.
    FinalDealz.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij willen u danken voor uw feedback. Mede hierdoor zijn wij in staat om onze dienstverlening te verbeteren.
    SvK1977
    Welke dienstverlening willen jullie verbeteren? FinalDealz fraudeert bij het leven en licht mensen op?!?!?! Hoe kun je dan je dienstverlening verbeteren??
    FinalDealz.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht afgehandelt.Met vriendelijke groet,
    SvK1977
    Ja, das het makkelijkste he? Oplichters!!
    SvK1977
    Er wordt niet ingegaan op de klacht zelf, omdat ze weten dat ze frauderen. Mensen pas op voor FinalDealz want het zijn oplichters!!

SvK1977

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?