Klacht FinalDealz.com: final dealz/ credit investment belooft mail met de voorwaarden en info voor uitschrijven

Roy

telefonisch benaderd voor vele voordelen en via een mail zouden wij alle informatie krijgen in deze. nadat wij alles zorgvuldig hadden gelezen stond er eventueel een mailadres die gebruikt kon worden om je hiervoor af te melden zonder verdere consequenties. deze mail echter nooit gehad en nu dus wel 49,95 afgeschreven. je puurste oplichterij dus en helaas zo naief geweest om te denken dat dit wel goed zou komen. op de bankafrekening staat eenmalige bijdrage, maar heb hier dus nu geen vertrouwen meer in

ik wil natuurlijk mijn geld terug en hoop dat andere mensen gewaarschuwd gaan worden voor deze gang van zaken en dat dit bedrijf wordt opgeheven.

FinalDealz.com
    Geachte heer,Bedankt voor uw bericht.
    Wij hebben zojuist geprobeerd om u te bellen, u bent op het ogenblik niet telefonisch bereikbaar, vandaar dat wij een bericht hebben achter gelaten. Uit coulance hebben wij uw account gesloten en een credit factuur aangemaakt. U kunt het bedrag laten storneren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dit graag terugzien in een positieve beoordeling. Hartelijk dank voor de te nemen moeite!
    Met vriendelijke groet,Team FinalDealz

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?