Opgelost door FinalDealz.com: Finaldealz, account wordt niet verwijderd en geld van de rekening gehaald.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 108541
Gebruiker
JT
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geld van mijn rekening afgeschreven, ondanks het feit dat ik heb aangegeven geen gebruik van de diensten van Finaldealz te willen maken.
Ik heb op 13-4-2015 een email van Finaldealz ontvangen om een account te gebruiken die in zou gaan als ik niet binnen 7 dagen zou reageren. Ik heb op 19-4-2015 een email verstuurd met het verzoek om mijn account te deactiveren. Ik heb ook nog telefonisch contact gehad met Finaldealz, waarin ik aangaf dat ik de factuurrekening van hun niet zou betalen. Vervolgens krijg ik later een email met een bandopname toegestuurd en de melding dat op 5 mei het bedrag van mijn rekening wordt afgeschreven. Hierop heb ik op 27-4-2015 een email naar Finaldealz verstuurd,waarin ik aangaf dat ik om 2 redenen niet zou betalen: 1) ik heb binnen 7 dagen aangeven dat ik mijn account gedeactiveerd moest worden en 2) ik heb geen schriftelijke vereiste ondertekend. Vandaag is het bedrag van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb het inmiddels gestorneerd.

De oplossing

Verwijdering van het account. Geen bedragen afschrijven van mijn rekening. Ik wens geen gebruik te maken van de diensten van Finaldealz, ook niet in de toekomst.

2 reacties

  1. Auteur
    FinalDealz.com
    Datum
    Geachte heer,
    Dank voor uw bericht. Wij hebben besloten om, uit coulance, de kosten horende bij uw account te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.
    Wij gaan er vanuit uw klacht naar volle tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite! Wij waarderen dat enorm!
    Met vriendelijke groet,
    Team FinalDealz
  2. Auteur
    JT
    Datum
    Goed afgehandeld. Wil nog wel een bevestigings email ontvangen dat er geen account is aangemaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JT
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over FinalDealz.com?